REKRYTERING AV IT SERVICE MANAGEMENT-EXPERTER

Att lyckas rekrytera rätt personer är kritiskt för alla organisationer. Vi hjälper dig att hitta och behålla rätt person för uppgiften, på ett tids- och kostnadseffektivt sätt. Exempel på roller vi rekryterar är processägare, processförvaltare samt specifika roller som till exempel Service Desk-ansvarig. Vår rekryteringstjänst består av två delar, sök och stöd.

I sökdelensamarbetar vi med ett rekryteringsbolag för att identifiera intressanta profiler som vi sedan gör ett kvalificerat urval från. Sökdelen avslutas med att vi presenterar ett antal kvalitetssäkrade kandidater för dig som kund. Du genomför själv intervjuer med de utvalda kandidaterna samt fattar beslut om eventuell anställning.

En förutsättning för en långsiktig rekrytering är att den utvalde personen får en bra start på sin anställning och därför erbjuder vi även stöd i form av utbildning och mentorstöd under den inledande anställningsperioden. Stödet planeras i samråd med dig som kund.

För att du ska känna dig extra trygg när du anlitar oss för rekrytering ger vi dig även möjlighet att hyra in kandidaten som konsult under en inledande tidsperiod för att testa kandidatens lämplighet.

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin